een moeder borst voedt haar peuter in de speelkamer thuis. - borstvoeding stockfoto's en -beelden

Ik heb het gevoel dat we, ongeacht religie, gezegend zijn met borstvoeding. Wie had ooit gedacht dat wij de uitverkorenen zijn om generaties de Borst van God te geven? Het idee is twijfelachtig, maar we hebben ervoor gekozen om sukkels te zijn.

Ondanks de populariteit van borstvoeding in onze samenlevingen, heeft het een nogal negatieve connotatie. Het wordt soms gebruikt als een clou en het wordt nogal prominent weergegeven in sommige Romeinse tradities waar ze stof weven met Egyptische motieven om de borstvoeding met het kind te eren. In inheemse culturen is het ook gebruikelijk om zogende baby's aan de boezem te voeden.

We hebben behoorlijk geen idee gehad hoe we op de juiste manier moedermelk kunnen geven. Dit is precies waar borstvoedingskleding voor is. Het was mijn eigenlijke doel om borstvoeding een meer gemoderniseerde handeling te maken en het gemakkelijker te maken. Gelukkig is borstvoedingskleding zojuist in de markt geëxplodeerd met de ontwikkeling van de producttypes, het ontwerp en zelfs de beweging in de goede richting.

Tegenwoordig zien we borstvoedingskleding in vele soorten. Ze hebben zowel voor als voor de volwassen consument ontworpen. Ik hou van de ondersteuning van moeder en de levensstijl die ze heeft gekozen om haar in staat te stellen haar baby exclusief borstvoeding te geven. Toch is de keuze nog steeds aan jou.

borstvoeding kleding:

• De meest prominente onder de soorten borstvoedingskleding is die niet geclassificeerd is als exclusieve borstvoedingskleding, maar deze zijn voor comfort.• Deze zijn sexy, stijlvol en zeer gunstig voor de borstvoeding.• De meeste zijn rekbaar in vergelijking met de bedrukte en saaie voedingskleding• De meeste tops en voedingsjurken zijn gemaakt van katoen vanwege de hygiënische eigenschappen van het textiel.

Ik ben aangenaam verrast door het aantal online sites en zelfs offline sites die borstvoedingskleding verkopen. Ik vond veel ontwerpen, maten en kleuren, die niet gemakkelijk verkrijgbaar zijn in de detailhandel.

Ik ben van mening dat we de ongebruikelijke keuze moeten maken om borstvoeding te geven boven het dragen van push-up bh's. Hoewel push-up bh's nodig zijn voor moeders die borstvoeding geven, zie ik het als een onnodige verfijning. Met borstvoedingskleding richt je je besparingen eigenlijk op je zwangerschap, wat heel betaalbaar is. Je zou gemakkelijk de standaard maat kunnen krijgen. Ik heb zelf het geluk dat ik in een maat small double kan passen, zelfs nadat ik een C-cup heb gekregen.

In ieder geval moeten we het beste van onze omgeving maken, we zijn de 21e eeuw en moeders die borstvoeding geven moeten voor hun moeders zorgen. De manier om dit met succes te doen, is door de keuzes eenvoudig aan de eigenaar over te laten en marketing zijn werk te laten doen. Wij zijn marketeers, die in zekere zin de consumerizers van Moeder Natuur zijn. We willen zowel de mondiaal diverse zogende moeders als de welvarende een goede richting geven.

Als marketeers verwijzen we naar de hefboomwerking van de gunstige USB. Het speelt voortdurend de slogan van het voeden van de behoeftige baby en van het verzilveren van een slechte gezondheid. Zoals de productmobiliteitsgroep van de New York Stock Exchange uitlegt: "Het is marketing die verkoopt, niet productmobiliteit." Voor moeders die borstvoeding geven, is de marketing gedaan. Degenen die geen koopkracht hebben, kunnen in de marketingwagen van het verpleegmoederschap springen en het geld besparen dat aan hun moederschap zou worden uitgegeven.